Lite väl lugn...

Imorrn kommer min mentor på besök (alltså personen som sätter betyg på min lämplighet som lärare typ...) men jag känner mig inte ett dugg nervös...
Kanske för att det känns som om hon redan har satt sina betyg från den första stund hon såg oss?
Min handledare berättade att hon satt ett VG i betyg på en av hennes lärarstudenter, en student som hon tyckte var fullständigt kass... huh?? Tycker jag är bra märkligt.... ska man egentligen acceptera sånt?

Inte mkt piggare idag, men inte sån huvudvärk iaf. Vart uppe tidigt å var i Svedala vid 8, tog bilen. Thank you Stella!

Satt å lyssnade på lite bröllopsmusik igår (varför säger jag inte för det är hemligt, men jag kan säga att det INTE rör mig inte....) Jag fastnade med Eva Cassidy....jiiiiisses vad jag böla! Hennes öde, hennes röst, hennes känsla för musiken bara knäckte mig totalt. Visst, jag var väl kanske lite väl känslig igår när man mådde pest.

Mange är iväg å jobbar...igen, han var hemma en vända å gick lika fort..., men han mutade mig med thaimat....haha....så jag sitter här å svälter mig fram tills han kommer hem.

Undrar hur småkidsen har det på Cypern? : ) Avis är man iaf...

Jag lovade mig själv att inte bli beroende av FB, men jag är stuck.... idag fastnade jag i nån music-quiz.... ajabaja fröken Svensson. Man ska inte fastna i nån sån där sida....igen...

Anna Skipper är läskig, men jag ska nog se henne lite ändå...

Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK ;)

2007-10-04 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback