Nils Karlsson Pyssling...

Idag känner jag mig lika liten å ynklig som Nils Karlsson Pyssling tamefan...
Vaknar upp å lyfter huvvet för att minst lika snabbt sänka ner det igen i ett "lyfte-huvudet-och-allt-blev-svart-tillstånd".
Så det var ju bara å ringa Karin å säga att jag inte pallar komma idag.
Huvudvärken är kvar, trots diverse kurer med treo å alvedon...kaffe...frukt...mat.... näsan börjar snora lite smått å kroppen är som gele :(
Jag har inte TID att vara sjuk....så imorrn ska jag tillbaka till praktiken om jag så ska halvdö på kuppen!
Tänkte att jag skulle vara lite duktig å ligga i soffa/säng å läsa lite, men jag orkar verkligen inte...kan inte koncentrera mig på nåt annat än min eländiga huvudvärk. Skulle kanske ta febern?

Varit mkt  nu med praktiken... i måndags var det föräldrarmöte å jag var inte hemma här förrän vid halv elva :( Som tur var så räddade Jenny min dag genom å bjuda hem mig till hennes mor. Tack hjärtat!!!! <3
Igår var det konferens efter skoltid å jag vart inte hemma förrän 19.... kanske inte så konstigt att kroppen säger ifrån? Stressas nåt så sörens mkt över all tid jag lägger på å pendla och som jag skulle kunna lägga på andra saker för att jag helt plötsligt hade haft 4 timmar tillgodo att ORKA göra nånting.
Hemmet ser ut som kriget, behöver tvätta, behöver handla mat... behöver ta tag i planering inför nästa vecka då det är nya ämnen å bita i....

Kikade in på facebook en sväng å märker till min stora fasa att en fd klasskompis addat "ni-vet-honom-som-jag-inte-nämner-vid-namn-för-att-jag-hatar-honom-över-allt-annat" som vän....what?!? Hur i helvete kan de känna varandra?!?!? Börjar bli orolig för hennes omdöme helt klart....

Fryyyyyyyyyyyyyyser!!!!!!! : (

image286

Kommentarer
Postat av: Visions of Johanna

aha smart.. joo kan tänka mig det :/

2007-10-03 @ 17:38:30
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback