Oh no...big no-no

Shit i helvete....nu är jag fast i Greys-träsket jag oxå....tror jag? Fast jag har inte lärt mig vad alla heter än...så än är jag inte helt frälst. Diggar... O'Malley? Han som råkat strula till det med Izzie?
Det är ju inte sant, jag som varit så duktig på att dissa diverse serier som Lost, Prison Break och Heroes...
Jäjä, får väl se det som ett nederlag....


image309

Dagen har varit lite uppånervänd....Mange har hög feber (tydligen har i stort sett alla i hans familj drattat dit i nån sjuka å är hemma de oxå) å är allmänt ynklig, spydde igårnatt.
Han inkräktar på min studiesoffa! Å inleder mig i frestelsen att lägga mig bakom honom å snusa i nacken....å råkar fastna i två timmar....aj aj...

Facebook är inte direkt heller bra för självdisciplinen....

Åter till Palestinakonflikten/(Grey's Anatomy)

Imorrn är det löning!!! Yieehaaaaa, inte en dag för tidigt ;)


 image308


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... Ja säger ju d!!!! Greys e BÄST :P Nu får du ju kolla på alla från säsong 1 ;) hehe...

2007-10-24 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback