Ojdå...

Natten blev inte riktigt som jag tänkt mig....å nu är jag riktigt jäkla trött. Men jag har verkligen inte ro i kroppen att lägga mig å sova. Får köra en zombiedag helt enkelt...
Det som jagar mig är examinationsuppgiften som jag ju inte fick klar igår, så det måste jag göra idag...
Fan.... men jag ska inte klaga.

Det är ju nåt märkligt ändå....ALLTID när hösten kommer (eller kanske även våren?) blir jag så sjuuuukt sugen på att köpa mig ett par bruna stövlar.... men köper jag några? Nä....

För ca 5 min sen sprutlackerade jag hela skrivbordet och mig själv med kaffe....bra jobbat Svensson! Drick gärna kaffe, men svälj det när du känner att en nys är på g.... ser nu när jag tittar efter att jag även har en del små pluttar med kaffe på skärmen...aj aj aj....bäst å torka så inte sambon ser det. Han skulle nog inte se om en tromb dragit över lyan men om det är fläckar på dataskärmen skulle det bli liv....

Näe, om man skulle fejsa verkligheten å ta tag i sitt liv?

Jenny, min pärla....jag tänker så otroligt mkt på dig.... bli frisk NU!!! :(


*sätter igång en randomized playlist på krysslådan med det nyaste av Kent, LeMarc och Winnerbäck*

KÄRLEK


    image289


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja e hemma men inte frisk =\Men HEMMA me familjen =)

2007-10-17 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback