Ojsan...

Det blev inte Sam igår heller...fastän han totalslaktade Nothing Else Matters (uhh flashback från högstadiet då David å Daniel sjöng den i vår musikal!!!! Yummi)
Parentes 2: Daniel går nu på nån operahögskola i Gbg! å David är nog bara söt var han än är....Mina goa små favoritpojkar som kom å hängde hemma i min källare under hela högstadieperioden....Lovely! Slut på parentes 2.

Det börjar bli samma klass som det året när Jens var med å aldrig åkte ur....kanske skulle bojkotta? Men Marie är ju helt sagolikt bra sångerska, hon bara öser på å jag kan då minsann inte höra några märkliga skarvar eller sura toner vilket faktiskt ALLA andra har.
Amanda? URK!
Men jag skulle inte köpa en skiva med nån av dom....skulle tröttna efter 20 sek, vem det än var. Möjligen skulle jag kunna lyssna lite längre på Kristoffer tack vare hans unika röst.

Jaja, nog om Idol....

Blev inte nån middag hos 29orna igår, herren kände sig visst lite krasslig. Så det blev tråkkväll här hemma med pizza och sovande sambo i soffan :( Kom fram till att jag vill ha en ny soffa så att vi båda kan slappa i soffan halvliggandes. Vår tomelilla-trea är lite för trång.... Så jag kom med det briljanta förslaget att åka till Malmö och Ilva imorrn...å gissa vem som (iaf då) nappade på förslaget? Ska bli otroligt intressant å se om det blir verklighet. Jag sätter emot, vem sätter för?

Idag? Plugga....å sen jobba :(



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vill kunna sätta för men ja vågar nog inte =\ TYVÄRR!!!!

2007-10-27 @ 12:08:49
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback