Thank God for Gorby´s


Torsdag morron å jag tvättar.... snart klar iofs men det är dööö tradigt att tvätta!
Pluggat lite smått, men fastnade här med kaffekoppen.

Igår var jag otroligt studerande....satt hela dagen fram till halv sex då jag kom på att jag kanske borde börja göra mig redo för träning. Packa väskan full å började traska....väl nere upptäcker jag att jag glömt det näst intill viktigaste....plånkan.... men det gick ju som tur var att lösa iaf, å det var noll people i rec.disken....ibland är där ju knökat. Skönt med lite spinning på min nivå....Medelpasset med My i måndags var rena chocken....har man inte tränat på hela sommaren känns det lite magstarkt å ge sig på ett medelpass med en gång. Å jag gillade inte hon som höll i passet nå vidare faktiskt, så högt röstläge att det nästan skar sig i mina öron å det var ju inte lite hon tjoa å tjimma....
Gick hem med Mange....bara för att under vägen hem komma på att vi ska ge Sushi en andra chans (nån smartass har sagt att man måste testa ett par ggr innan man lär sig uppskatta det). Så det var ju bara å slänga in väskan å hoppa in i Stella å åka ner på stan igen.
Köpte med oss 8 bitar rå firre hem....men näe, det är bara att inse....Sushi är INGET för mig! Å som Mange sa "Thank God for Gorby´s!" Han hade nån läbbig pirog i frysen. Jag nöjde mig med en avokado....

Fotboll på teve....måste erkänna att jag inte är ett dugg intresserad längre. Tyckte bara synd om Chippen....
Missade alltså Bonde Söker Fru....gaaah..... panik.....haha.... näedå. Men jag tycker det är lattjo som sagt.

Trodde mig ha hittat ett särskilt drag hos det andra könet som jag drogs till.....jag har kommit på att jag tycker att Jude Law är en grymt attraktiv karl.
Om man sen tittar på Ryan Philippe så är ju inte de heeeelt olika. Samma hårnyans, lite samma drag i fejjan....
Efter lite mer eftertanke så slås min teori....jag tycker ju att Jared Leto är snygg oxå.... (men bara UTAN smink, å INTE den yngre)




 Sen finns det ju andra konstiga filurer som tilltalar mig såsom:

Så jag får nog erkänna att det inte finns någon "idealbild" av min drömkille...... isåfall är det ju den här:



Pojken jag föll huvudlöst för....fast jag först inte insåg det själv,
utan han var tvungen att intala mig det...haha

Älskade Magnus <3



 




Kommentarer
Postat av: Anna

Ahaa...:) Får la ses där nån dag o ta ett köra ett pass tillsammans kanske?!

2007-10-18 @ 13:17:14
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Jenny

TUR du har Mange för han e ju SNYYGGGGG!! Håll hårt i honom :P

2007-10-18 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback