Tradigt...

Ingen rast, ingen ro....

Massor att göra känner jag men noll motivation.... sitter med en bok som säkerligen (jo jag VET) är jättenyttig, men den är såååå tråkig att läsa! Jag har inte riktigt rätt mood för å läsa heller eftersom jag är tröttare än trött.
Jobbat i helgen, har gått prima...
Skola idag....var i Malmö redan nio, så det blidde inte många timmars sömn inatt :( knappa fem för å vara exakt.
Har börjat på ett tema om Mellanöstern....så det är Israel hit, Palestina dit, araber hit å judar dit...å så lite Bush å extremkristna som lite extra sås på biffen. Så skönt att dagen rullat på fint, känns som om allting gått jättefort! Fram till att jag hoppade av tåget i Hbg igen var jag faktiskt pigg, men nu tar orken slut snart.
Hittade in på Stadium nere i stan å köpte mig ett par Nike träningsskor å hittade ett par Nikebrallor på rea oxå :) Perfa...
De ska invigas redan ikväll.....jag å My ska på spinning vid halv åtta...på tok för sent tycker jag men ok...jag tycker ju att 18.30 är i senaste laget.

Storstädade i helgen....igår för att vara exakt. Vet inte om det är städning eller jobbande som satt sig i mitt knä....det knäpper å knakar å ömmar :( Ultimat med spinning kan tyckas....

Näe, får väl sätta mig i soffan å läsa vidare...Har gett mig fan på att iaf läsa 50 sidor i bokhelvetet idag....uppgiften ska ju trots allt in på onsdag *gulp*

Sickaluring - som är lite ilsk på sin lillebror :(


image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback