Trevlig kväll!

Hellojsan....

Vad konstig texten blev i mitt förra inlägg :(  Så såg den INTE ut här när jag skrev....

Fredag...delade känslor. Bra för att jag är ledig, sämre för att det är den enda helgen jag får....jobbar lö-sö.

Just nu har jag så många måsten att jag blir närmast apatisk å skiter i alla. Jag KAN bara inte få in all jävla fakta om Palestinakonflikten, det GÅR INTE.
Massa årtal hit å dit, avtal hit å dit, siffror hit å dit....Gaza å Västbank, Hamas, Sharon å Arafat....jiiiiiizez!
Man ska nog inte förvänta sig att starta på noll förkunskap å efter en vecka (1,5?) kunna överblicka denna konflikt rättvist. Ett jävla envist krigande...

Satt å kollade på Insider igår förresten...handlade om Firman Boys, en grupp AIK:are som bara är ute efter å slå andra supportrar på trynet.
Skämdes ögonen ur mig.... som Mange sa "men för fan, det är ju vuxna karlar som springer runt där". Så fort de fick lite vittring på nån dispyt var de där å vevade med armarna. Som några jävla neanderthalare. FYYY FAN! Karljävlar, skäms för så beter man sig fan inte...tänk så många småpojkar/flickor som vill gå å se sitt favoritlag men inte får för att NI förstör genom att agera som nån jävla pöbel innan, under och efter matcherna.

Jaha....om en timma ska jag börja röra mig neråt stan å Friskis....spinning 17.30 är det tänkt, får hoppas min kära (INTE) mage håller med om det...har levt lite loppan idag men jag hoppas/tror att det är för jag ätit på tok för dåligt.

Sen blir det dinner hos My å Patrick....ska bli mums, antar att det blir Idol å slappande bara. Såå skönt!
Mange jobbar idag, verkar ha gått bra eftersom han hållit sig där hela dagen.

Näe, ska nog gå å trotsa alla mina måsten i soffan istället....



Dagens tummen upp: Bjudna på middag i 29an ikväll :)

Dagens gula kort: Min självdisciplin (bristen på den snarare), Statoil

Dagens röda kort: Firman Boys, Palestinakonflikten och min mage

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback