Varför i herrans namn?

...sicka starka ord han använder, den däre Ernst.....haha....Är verkligen INGENTING på teve idag....
Jag har inte lust å göra nånting....har varit jätteduktig å gjort ordentlig mat. Quiche Lorraine å sallad....mumma!
Synd bara att man får äta i sin ensamhet....karln min är inte hemma än.

Igår kom vi faktiskt iväg till My å Patrick...hyrde filmen Gangster (med bl.a. Persbrant å Kjell Bergqvist....) men den var sämst! Sällan jag sett en så dålig film.... Prinsessan Vickys ex har visst ett finger med i produktionen...urk!
Köpte med oss thai från Thai Corner å mös i deras soffa tills klockan var sen....MYS!

Praktiken idag har gått helt ok.... men det är SÅ skönt att det är sista veckan nu. Trött på å pendla sådär....

Näe....kanske skulle försöka hitta några värderingsövningar som jag ska plåga de små liven med imorrn på mentorsträffen...?

Vill not....vill not....å jag fryser om fossarna : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback