27 bast, men glad ändå...

Jepp, nu är det nästan kört...man får väl snart inse att det nalkas mot 30-strecket.
Men 27 har än så länge känts helt ok, har ju gått å sagt att jag är 27 till folk när de frågar iaf...

Dagen började med lite mysig sovmorron med sambon. Fick paket : ) En parfym från Elizabeth Arden som jag nästan faktiskt önskat mig...när jag var på Kicks sist stod nån där å dela ut doftprov på doften å Mange gillade den skarpt.
Sen var det plugg å efter många om och men hamnade jag i Lödde på kladdkake-fika : ) Lovely! Härligt att få gosa av sig lite med småkids...å morsan deras är ju rätt go hon oxå....men vi gosar kanske inte precis! Bör tilläggas...
Fick tips om hur jag skulle undvika trafikstockningen på E6an hem, tackar å bockar man för! Inge roligt å sitta där i kö i evigheters evighet....

Är en ganska dyr historia det där med att fylla år.... bara att svara på alla sms man får kostar ju nästan skjortan!!! Men man blir ju så ohyggligt glad när folk tänker på en, så det är det ju värt ; )

Näe...ikväll har Mange bokat bord på Gastro så där befinner vi oss ikväll....ska bli mums!
Ska snart ta bussen ner....inte värt å köra när det bjuds ju...hehe...

Så TACK alla för era varma sms!!! Är så tacksam....

/Sicka, the tant, 27 bast old

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen, i efterskott!! Hoppas ni hade det bra på Gastro...man har ju hört att det ska va mums där!! Men tant....näeee....jag fyller också år snart ju...men inte blir man tant heller! =) Trettioårskrisen får vänta lite till!

2007-09-13 @ 13:17:30
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Icka

Grattis på födelsedagen, en dag försent! Hoppas att du hade en bra dag!

2007-09-13 @ 20:23:01
Postat av: Evelina Hellström

oj oj, grattis i efterskott!!

2007-09-23 @ 11:15:38
URL: http://evsi.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback