aj som fan i pallet...

har ont i huvudet : ( Lunchade med Mange på Grafitti idag å upptäckte då jag stod i kön att mitt huvud höll på  å sprängas, bara sådär pang på... Sen har det inte velat släppa, tror jag druckit för dåligt idag...

Varit i skolan idag...lite grupparbete med Tugra å sen info inför examensarbetet....Hilfe, vad fan ska jag skriva om? Noll motivation....

Mange ringde nyss....hade "varit lite på stan, du vet ju vad det är för viktig dag imorrn" ; P Han var på väg till Gastro för å beställa bord : ) Mysigt!

Jag kan inte förstå varför jag är så otroligt trött....igår sov jag större delen av kvällen, men hade inga som helst problem att somna i soffan vid halv tio och gick å la mig vid tio å somnade bums i sängen.
För att inte tala om min aptit....jag äter gröt varje morron numera, men är hungrig som en varg redan en timme 1½ efteråt.... men när jag jobbar har jag inte alls samma aptit, bara i skolan....

Näe....måste nog lägga mig i soffan en stund å försöka sova bort huvudvärken....eller tvångsdricka nån liter...alvisarna har uppenbarligen noll effekt iaf.

Suck


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske du oxå på G att få migrän?! =(

2007-09-11 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback