Borde...


Borde dra några tag med sugen för här ser ut som kriget....men jag orkar inte....
Borde hänga upp klädhögen som ligger jämte min säng...men jag orkar inte...
Borde ta tag i disken som helt klart har ett övertag över min diskbänk (det hörs ju på namnet att det är där den ska vara? eller? )...men jag orkar inte
Borde kanske ta å packa helgens kläder å se till att inget glöms....men jag orkar inte
Borde se till att inget står å blir dåligt i kylen när vi ska iväg...men jag orkar inte...
Borde ta å vila lite i soffan om det nu blir jag som får köra hem...men jag orkar inte... (!!!)

Det är så sjukt mkt man borde göra, men jag VILL inte göra nånting....noll sug at all.
Dessutom är jag nog lite hungrig....gjorde crepes igår, men idag när jag skulle äta dom så var de inte alls så goda som tanken på dom igår var....

Oj, fatta att jag redan klarat av hälften av min praktik! Skönt... börjar bli sjukt trött på pendlandet, så idag tog jag faktiskt bilen dit så man kan halvera restiden hem iaf. Givetvis hade nåt vajjsing skett precis när man kom in i Hbg....nu när de äntligen är klara med vägarbetena på E6an i norrgående å det faktiskt rullar på fint. Mötte brandkår å en bärgningsbil där man satt i köer, så jag gissar att nåt hänt i rondellen vid Gåsebäck (?).
Dagen har iaf gått bra, å jag lämnade Svedala med ett stort leende på läpparna! Vissa elevers framsteg gör bara att man blir SÅÅÅ glad.

Mange har lite afterwork på jobbet....å jag har lovat hämta honom....guess what? jag orkar inte....haha
Han skulle iofs inte stanna så länge lovade han, för vi ska ju hinna köra till V-ö ikväll....vill inte köra hela vägen till Jkpg imorrn tidigt så vi tar lite mer än hälften ikväll.

Måste sno en turkisk peppar från Mange...vet att jag kommer ångra mig för jag suttat sönder gommen om en stund :(

Näe Svenne...nånting måste du fan hitta på nu, annars somnar du juh!

Mange har nån sjuk snubbe på sin msn som ALLTID skickar bilder på lamadjur....fattade inte vitsen med det förut, men nu har även jag insett att detta djur måste vara ett av världens fulaste djur?!?

   

Huh...ugly! Tur man är så jävla snygg själv liksom ;)

Oj nu ringer det!!! Mange vill hem redan.... Sickas taxiservice...at your service!

Swisch....swooosch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback