Halsont...





Hals+Taggtråd+Soffpotatis =
Hur många gånger har jag inte sagt att det är farligt att träna??
Man blir ju bara sjuk av det eller skadar sig :(

Idag är det fan så synd om mig...jag som var så stolt över mig själv igår för jag hade så KUL på Spinningen, right back at you jävla sugga tänkte min kropp...

Nu ska jag hämta upp tvätt ur källaren å sen ska jag se om jag inte kan hitta nåt gott te å dricka...läsa bok/sova i soffan låter lockande annars. Har inte tiiiiiiiiiiiiiiid att vara sjuk för bövelen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd om dej som blitt sjuk....så tråkigt ju! Men så e det ju alltid...man
kommer igång med träningen osså blir man sjuk på en gång! Boring! Jag hoppas jag klarar mig! Hoppas du blir frisk snart, kanske vi ses på nått spinpass! =)

2007-09-04 @ 16:32:20
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback