Hemma "tidigt"!

Så härligt... känns skönt att komma hem innan 18 nån dag sådär... Nu känns ju kvällen ganska lång ändå.
Praktikvecka två påbörjad. Känns ok.

Vet inte varför några av mina girls i åttan fått för sig att jag spelar handboll....?? Jag "ser ut som att spela handboll" tydligen...hur ser en sån ut?!? Tydligen som jag...

Ska väl sätta mig med en stor kopp kaffe å planera veckans geografilektioner. Något jag verkligen lärt mig under denna praktikperiod är att jag INTE gillar geografi! Men jag ska låta eleverna jobba med lite naturkatastrofer tänkte jag.

Prutt vilket väder det varit idag! Soligt å varmt : ) Synd bara att man har spenderat tre timmar av dagen instängd i kommunikationsmedel över Skånelandet : ( Men jag är inte bitter....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback