Jotack...jag lever...

Avklarat 2 dagar av mina 20...å jag är TRÖTT!
Upp tidigt å hemma sent, sen är man ju inte direkt van vid den ljudnivån längre....herrejävlar vad fjortisar kan väsnas! Helt otroligt...
Jag diggar inte alls att jag fått undervisa i geografi...ett ämne som jag inte riktigt hanterar och alltid tyckt vara tråkigt. Grus å gnejs å skit...
Annars är allt bra, hinner inte med så mkt som man önskar bara. Hem, äta, andas å i säng...
Bävar verkligen inför to-fre då jag både ska praktisera och jobba...YSCH!

"Billabett" är i Asien å ska visst åka rätt in i en tyfon enligt reseplanen...låter lite onödigt tycker jag, men jag blev grymt avis när jag såg hennes bilder ifrån Kinesiska Muren...så dit SKA jag helt enkelt!
(kanske ska förklara för alla andra som inte ingår i den Svenssonska familjen att Billabett är min barndomskompis Elisabet....men min lillebror hade grymt svårt för detta långa namn när han var liten...så det blev helt enkelt Billabett....)

Känner lite halvångest över mitt jobb oxå....har dykt upp så mkt jag vill göra, men är rädd att jobbet sätter käppar i hjulen för allihopa... men vilket är värt mest? Välbefinnande eller pengarna?

Näe...snart dags å käka....chili con carne...jag ska INTE ha mackor i min lunchlåda en tredje dag i rad! Fyfan va tråkigt...

Ciao



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja svarar... VÄBEFINNANDE!!! Skönt att d går bra för dej, förstår att du e astrött =(

2007-09-18 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback