Läskigt...

Tycker det är läskigt att:
En ung kille/man sköts ihjäl nere på Knutan igår...lite väl mkt action för en lantlolla som mig...
Fallet med Madeleine mer och mer börjar likna fallet med Bobby... Är det alltså föräldrarna som dödat henne men vill få det att se ut som en kidnappning eller ett försvinnande?
Det ska ta en hel/halv dag att ta sig till Maxi för å köpa lite mat...

Dagens bra gjort till Mange som fått ordning på pinalerna och JAG sparar 1300 kr då jag slipper köpa nu DVD...
Veckans bra gjort till de bitches på finkan som pryglade upp Bobbys mamma riktigt ordentligt...

Näe... Hinder verkar vara en riktigt bra grupp?

Så att vi inte kommer glömma....

image272

Kommentarer
Postat av: Anna

Shitpomfritt vad det blåser ute! Var faktiskt nära att blåsa omkull när jag skulle cykla från Oj nyss...jeeses =) Japp vi bor på Prästgatan...mitt i schtan! Skönt värre!

2007-09-08 @ 17:08:16
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback