Men jösses....

Återigen känner jag mig ca 60 år äldre än vad jag är....både alzheimers å artros i kroppen känns det som.
Jobbade igårkväll, å eftersom vissa inte har samma arbetsmoral som andra....say no more....så fick vi stuva om i schemat idag så jag jobbade 10-18 idag. Segt pass....men skönt att komma hem å komma isäng i normal tid. Tåg imorrn går tack å lov inte förrän halv åtta : ) Via Lund....najs!

Ska återgå till soffan...sport...men sen Mord i sinnet tillsammans med hjärtat. En av få saker vi faktiskt kan kolla på ihop...det och Criminal Minds typ...annars dissar han typ ALLT på teve.

Lite glass vore väl gott? Har köpt Geisha chokela oxå....men har inget sug än....jobbarbyxorna stramar lite väl mkt, så egentligen skulle jag leva på knäcke å vatten... : (

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

här har du en till som känner sig som en gammal tant med diverse kramper ;)

2007-09-23 @ 11:14:01
URL: http://evsi.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback