Men så sött...då...

Sitter å kollar vad jag ska beställa för thai-käk... så sött att det på baksidan av take-awaymenyn står
"Med reservation för pris ändringar och tryk fel" : )

Blir nog antingen blandade grillspett eller kycklingfilé i gul curry å kokosmjölk.... Idag orkar jag verkligen inte laga nån mat! Å eftersom Mange gör en favorit i repris (jobbar först Malmö, sen här i Helsingborg till midnatt...) så tycker jag gott att vi iaf kan äta nåt gott ihop. Så jag hämtar upp honom å käk nere i stan...

Har iaf varit så duktig å lagt undan lite böcker på UB i Lund... bra början iaf, sen ska bara skiten läsas nån gång oxå... : (

Hungrig.....

NUUUUUUUUU

En vecka kvar till tanten fyller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback