Punkt slut

Har lyckats fixa bort min jobbarhelg till helgen...så skönt att ni inte anar!
Lite småtypiskt så ringer Suss mig på tåget hem om en reunion från gamla jobbet i Lund...på lördag...
Är ju på g att åka upp å flytta på Pe å Ell å Ell... (P, L & L) som äntligen ska få flytta in i sitt nybyggda hus.
Alltid ska allt kul krocka :(

Näe, jag är trött så jag snart spyr...tidig morron imorrn så jag tror jag går å lägger mig.
Räknat lite....lägger i snitt 4 timmar varje dag på resa tur å retur till praktiken...lägg då till kanske 7-8 timmar praktik på det... Liv? Nä kanske inte...

Köpt ny dator idag....äntligen...

Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså d blev en data =) ÄNTLIGEN P

2007-09-26 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback