Sicka på ca 65%

Igår var jag verkligen på hugget, kände mig så jäkla taggad inför ALLT som skulle komma i min väg....fram tills jag satt på tåget ensam efter Lund då Tugra hoppat av...jag läste lite i en halvtimma men sen slockna jag totalt. Satt å nickade till både en å två gånger... Pågatåg borde förbjudas så sega de är! Procentsatsen sjönk nog från nära 85% till 50% på nolltid....inte nog med det så spöregnade det i Hbg när vi väl kom fram.
Hade tvättid å gjorde inte mkt väsen av mig alls... slökollade teve hela kvällen. Var helt själv, för sambon var i Köpenhamn med jobbet å hade skoj.
Somnade i soffan cirkus halv tio å gick å la mig en timme senare...som en klubbad säl!
(Usch vicken liknelse, men visst säger man så?)

Vaknade vid sju idag....men låg å trotsade min kisseblåsa i över en timme innan jag gick upp. Kollade nyhetsmorron å Barnkanalen halkade jag in på när jag såg att det var Dr Snuggles!!!! Åhh, som jag å Possan kollade på det när vi var små (hmpf, upp till tonåren typ). Så det var nostalgi må jag säga....
Har vikt lite tvätt, har pluggat lite å nu vet jag inte vad som  händer....
Mange har lust att åka upp till Audi o kolla på bil, men jag vill inte ens gå ut i detta höstväder! Visst, solen skiner å det är "fint" ute, men det blåser ju fan storm!
Börjar jobba vid 15... känner mig inte alls taggad å jobba i helgen. (Gör man nånsin?!)
Tack å lov behöver jag inte vara i Svedala förrän 9-10snåret på måndag förmiddag....inte lattjolajbans å behöva jobba söndagkväll å upp å åka från Hbg vid 6.10...som jag kommer behöva göra framöver för å va i Svedala i tid innan skolstart 8.00. Ren restid (exkl. väntan vid byte) är på sisådär 1.35-1.40.... Jaiks....
Men jag gissar att dessa 4 veckor kommer gå snorfort....

Näe... nu ska jag fantamaj göra nåt annat...suttit här lite för länge nu.  Men vad göra? Var sugen på å sola, men jag har motvind ner...hehe

image276 image277

Som barn på nytt....

Kommentarer
Postat av: Anna

Dr. Snuggels...ja han var en favvo! Riktigt bra! Kanske får börja undersöka barnkanalens utbud lite mer....=)

2007-09-16 @ 17:46:57
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Evelina Hellström

åhh, Dr.Snuggles, hade helt glømt han! underbarT!

2007-09-23 @ 11:15:07
URL: http://evsi.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback