TGIF

Thank God, It´s Friday!!! : )

Häääärligt med helg, å en ledig sådan...var längesen jag var ledig fre-lö-sö känner jag.
Ikväll ska vi bara vara hemma å äta gott, dricka nåt glas vin och förhoppningsvis orka se en film. Vi har försökt se på film jättelänge nu, men nånting har hänt med ljudet så vi får inte ljud på det vi ska se. Nånting har hänt med krysslådan gissar vi...så det är väl på tiden att vi köper oss en ny dvd.
Nu när ÄNTLIGEN Mange har läst/läst ut (tredje gången gilt!) DaVinci koden så kan vi äntligen se filmen...men då ska ljudet klydda såklart.
Å lagom till skolstart så har både dator och skrivare bestämt sig för att mer eller mindre lägga ner sin verksamhet...man tackar man tackar...

Varit i skolan idag oxå... sett på film mest, Gandhi...sen åkte Tugra å jag till Lund och UB å satte oss å spånade lite på nästa veckas uppgift. Hämtade upp en 4-5 böcker så nu har jag nåt å sätta tänderna i... Gick till AF-borgen oxå å fick lite gratis-prylar på Hälsningsgillet... bland annat en tandborste, gratispennor och godis ; )

Jaha... näe om man skulle röja upp lite här...kan va skönt å ha det någorlunda uppstädat ikväll så man inte har några måsten hängande runt omkring sig....MYYYYYS på hög nivå om jag får bestämma!

image271

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå ja e inte alls sugen på vin =\ Inte ett dugg avis... :P

2007-09-07 @ 16:52:52
Postat av: Anna

Mmm jag var också nyfiken, vi bor ju alldeles bredvid. Gick förbi vid 23 o då var det fortfarande en massa folk o poliser. Det var tydligen nån som var skyldig knarkpengar...hmm..dumt o knarka! Ha en skön lördag!

2007-09-08 @ 11:52:07
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback