Tillbaka i gängorna...

Måndag morron...september (jo det känns ju faktiskt) å skolstart. Surt värre.... Än surare eftersom man var trött sen jobbekvällen innan då man somnade först strax innan två.
Men iväg på tåget kom man...läser bok så det går väldigt snabbt att komma fram (och att läsa ut boken, lästips på andra böcker tack!)
10 stycken blir vi den här terminen...varav jag gärna klarat mig utan åtminstone två. Men det var roligt att se alla igen, mer eller mindre. Det tog 5 minuter, sen förstod jag varför jag INTE har saknat Malmö Lärarhögskola....då satte ordbajset igång. Rätt vad det är drar han in en massa ord och kopplingar som man inte alls relaterar till det vi pratade om och jag tror inte jag var helt ensam om att lyfta på ögonbrynen å fnysa inombords.
Vi var klara med ordbajsandet 20 i 12. Ringde Mange för vi hade bestämt att äta nåt lätt nu när han ändå jobbar i Malmö må-ons. Fick sitta å vänta en kvart på Slagthuset på honom först...men med en god bok funkar det : )
Åt en snabbis på Subway bara, för han var grymt stressad. Hade tänkt kila in till guldsmeden som gör examensringarna för LTH, men han visade sig inte ha öppet : / Så vi tänkte kika på onsdag istället...tummar å tår för att han har öppet då?
Tåg hem igen å så bussen hem hit... slocknade i soffan såklart. Lönlöst att kämpa emot, å då datorn kärvar så la ja ner allt med prep inför kursen. Hade tänkt kika på kurslitt. och sånt men grafikkortet är inne på sista versen och datorn gör inte alls som jag vill. Skönt å vila lite iaf!
Har förberett maten till ikväll nu, blir laxfilé, potatis, sparris och kall sås. Ska kila iväg till Friskis (jo faktiskt!) på spinning mellan 18.30-19.30 så det blir sen middag idag.

Tack Liza för ditt härliga lilla foto-kollage....hämnden är ljuv skruttan! Men jag tar det när du är frisk...så det svider lite extra! ; ) Tänk er att gå å jobba en hel kväll fylld av fotoblixtar till höger å vänster, hon dök upp där man minst anade det!

Jenny din lilla apa....när ska vi ses??? Får ju abstinens! Springer om varann hela tiden... : (

Vet ni? Nu har nedräkningen börjat! 9 dagar kvar.....


image256

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja kan när som!!!!! :P SAKNAR dej!!! Nicke har fått jobb =)) ÖVERLYCKLIGA här... Säg till när vi kan ses!!!!! LOVE <3

2007-09-03 @ 21:57:53
Postat av: Lajza

haha..host..haha kan inte sluta skratta åt bilderna.. är så nöjd, speciellt med dom tre sista :) nästan så jag funderar på om jag kanske har valt fel yrke =) haha...host!

2007-09-05 @ 05:36:51
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback