Acissej Nossnevs rä ttört

Det är tröttsamt att inte göra många knop om dagarna :(
Klockan är inte ens tio å jag vill bara lägga mig ner å sova.

Thaitorsdag idag ju, men jag är lonely så jag har gjort egen thai. Men jäklarihavet vad starkt det blev....klenisen här fick späda ut med lite mjölk....haha
Käkat glass med krossad chokelad å kollat på Efterlyst...ibland har man det bra ändå...

Imorrn är det alltså till doktorn å sen hem å plugga igen.... kvällen ska nog spenderas med snyggisarna borta i gatan. My å jag har lite löst (eller kanske inte löst då) bestämt att vi ska ha texmexkväll....damn bara att det är hockey å de inte är det minsta intresserade? gosh...får lösa sig!

Vår ljuva vår.... VAD jag njuter av alla moppemuppar som ligger å rejsar här på gångbanorna runt husen!

När jag å min kusin Akinorev var små pratade vi mkt baklänges....kom å tänka på Hemliga Arne, kommer nån ihåg honom? Han uppfann ju nån tjejrobot som pratade mkt baklänges....å nostalgi igen...måste youtuba å se om där finns nåt om Arne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback