Aktivitet borta i kröken...

...kollar på fotbollen...HIF - HBK.... hade kanske kunnat gå de få meter bort å kolla live OM man hade haft nån å gå med...men nu får teven funka bra.
Ganska tråkig match....eller....kanske bara för att jag HAR tråkigt?
Mange kommer snart hem på lite mat....sen ner å jobba igen till småtimmarna är jag rädd :( Jävla jobb-jävel....är det inte jag som jobbar så är det han!

Alltså jag förstår inte....(är det bara jag som är trög?) men ett ex till mig har för ANDRA gången skickat friend request till mig över fejsan.... vad är det han inte fattar? är jag trög som skickar ett meddelande å frågar om han är fullständigt dum i huvvet? Varför orkar jag ens yttra mig...
Jag ÄCKLAS av dig....äcklas, äcklas äcklas...varför i helvete skulle jag vilja ha med dig på min vännerlista när jag helst av allt skulle vilja köra över dig med en dumper? twice....
Dra åt helvete....please...iaf så långt bort från mig som det rent fysiskt går....
Det mest patetiska är att du säkert tror att jag har haft svårt att komma över dig....mohahahahaaa PUCKO.... aldrig har något varit så enkelt!

Nog...nu får det vara nog....

Hungrig... dammsugit lite här hemma å plockat ytterst lite...svabbat golvet i kök å toa...känner mig halvduktig iaf. Nu får han ju se till å masa sig hem....annars tjyvstartar jag med maten (har jag redan gjort lite iofs....haha)

Man kanske skulle ta å visa mojjan att man lever ikväll genom att telefonera? Var några år sen sist....känns det som...

MAT....NOW....BITTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback