Bla bla bla

Onsdagkväll... home alone, som vanligt. Men ryktet säger att sambon sitter på ett snigeltåg nånstans söderåt på väg hem iaf.

I måndags var han hemma sent....igår var han hemma sent...senare än mig å då hade jag stängning på jobb!
Men det sägs att det ska vända? Hoppas går ju...
Var inte hemma mkt jag heller igår...skola i lund å sen hem å äta lite å sen buss å skit till jobb.
Lugn kväll, så jag sysselsatte mig bäst jag kunde.
Jag HATAR hur torra händerna blir när man jobbat, trots att jag smörjer in mig :( Helt nariga...

Lyssnar på Hoffmaestro :) Mysig musik att ha på en solig men kall vårkväll! Jag bara tänker grillfest när jag hör sån här musik...påminner mkt om Kalle Bah å grillfesterna hos Mia under gymnasiet.
Har putsat sovrumsfönstret....det tar sig minsann! Men jag tappade suget när man upptäcker att klåparmålare har målat så jävla slaffsigt att all färg runnit å torkat i spärrarna till å öppna upp fönstret helt.... 2glasfönster är piss....när man sen inte ens kan dela skiten blir de ännu mer piss.

Idag har jag försökt sova ut... men GL när någons två larm ringer sju... å snoozar i en timme innan han kommer på att han inte ska gå upp? haha... ungjävel...
Kom iaf upp å körde norrut till Tofta, vikarierat för Tina mellan halv tolv å tre. De vill ha dit mig massor med dagar framöver...men det krockar lite med annat :(

Imorrn är det skola å sen en fika med Fia :) Var längesen...igen....haha... busy ladies!

Näe....höjja musiken lite å bege sig tillbaka till köket.... tagliatelle med pastasås på lövbiff, paprika, purjo å vad mer? får se vad fantasin får ihop för någe....haha

Solpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback