Bonjour, c'est moi!

Miss Musikfåne här... konstigt det där med våren, får en å spela hög musik å dansa (iaf inombords, då jag helst inte dansar utan promillehalt)
Uppe å tvättar, fick skjutsa Mange till jobbet då han inte orkade gå (samt försov sig, men det nämner jag inte högt)....som utpressning ska jag ha hårprodukt från Frisyrmakarna....haha...får se om han kommer hem med nåt spännande. haha....el
ak JAG VET!
Så jävla roligt är det inte att köra.....faktiskt...

Gårdagen var bra... åkte till Munka å träffade klassen jag ska vara i nu resten av skolveckan....gick suveränt bra. Det är en fjärdeklass å jag ska främst vara EA åt en kille med Adhd men även ha en annan liten grupp mindre motiverade elever av olika anledningar.... De kände sig väldigt nöjda med mig oxå, så det känns verkligen jättebra. Jag å killen klickade ganska bra vi oxå...ska bli kul detta!
 
Hem å städade lite här...behövdes, men det blev bara en lightversion.
Lagade mat, åt själv...bestämde date med Lajzan å mötte Mange i dörren då jag gick vid halv nio!
Åkte ner till Waynes (som ju stänger nio,....damn) så vi satte oss på Grandissimo å jag drack en kaffe å Liza med halsont drack en Irish coffee. Efter det åkte vi en sväng till jobbet å tjötade med CB å David....
Fastnade sen i bilen utanför henne å pratade skit till en bra bit efter ett...haha... jag som bara skulle fika lite!
Mår så bra av å umgås med Liza <3

Sorterar tvätt här....sen ska det fixas med pm å annat fix å trix...

VEM HAR NU SNOTT SOLEN Å VÄRMEN!?!?!?!?!? Stryk ska den ha....hehe





Blond igen!! Finally....ett stänk slingor till å jag är back in business :)
Nya vårskorna...invigda igår





Kommentarer
Postat av: Fia

Vad söt du är i håret. :)

Kram!

2008-04-02 @ 12:21:49
URL: http://fianactually.blogg.se
Postat av: Lajzan

Blir ju nästan lite rörd av dom meningarna ;) haha Men jag kan ju inget annat än att säga det samma om dig tösabit,, jag gillar dig!:)

2008-04-02 @ 15:42:07
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback