Döm av min förvåning...

...när jag inser att min "tzatziki" i kylen inte är nån tzatziki utan bara vanlig yoghurt....damn! Jag som var så jävla sugen på tzatte å det snabbt!

Intensiv dag...mkt plugg å skola :( Urk....
Men fått ganska mkt gjort...

Fika med Lizan lite senare sägs det....trevligt!

Saker jag idag retar mig på:
Tanter som spökat ut sina nakenhundar med scarves...
Sean Paul

Saker jag inte förstår mig på:
Hur i helvete det står till med min lön denna månaden?
Parmesan- hur jäkla gott får något bli?

Nu tillbaka till min bulgurtallrik med kyckling, avokado, tomat, morot, pinje, gurka, ruccula, melon, parmesan o yoghurt med vitlök...

Liza...check my lönespec är du snäll du som förstår dig på den?!?!

Kommentarer
Postat av: Lajzan

klart jag kan göra =) ringer dig nu,, =) kram

2008-04-23 @ 15:31:49
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback