Efter viss påtryckning...

...får jag väl ta å uppdatera då. Bloggtorka de luxe lider jag av jotack jotack...
Inte för att inget händer i mitt liv, liiiiite saker sker trots allt.....

Sen sist....

Fredagen... vad gjorde jag då? jag var nog på Tofta? Jo, minsann visst var jag det? Slocknade väl i soffan efter det skulle jag tro.... kidsen tar KÅL på mig!
Jobbat i helgen, dagpass 8-16 i lördags med min favorit :) å så kväll på söndagen med CB (jaja, favorit nr 2 då...)
Mange har jobbat som ett svin....så jag pockade över Liza här i lördags på lite middag å mysprat.
Söndagen vakna jag vid sju....men jippi när jag somnade vid två! Kunde stört omöjligt somna om.... så jag hade en lååång dag.

Måndag, alltså igår...uppe tidigt å for till Lund. Seminarie som var tråååååkigt. Kom hem å mötte upp grabbarna som skulle byta elmätare.... tänkte sätta mig å mysa på balkongen i det fina vädret....men fick helhispan på denna gröna bassängliknande sak, såååå jag tog tag i årets stora balkongstädning! Nu är den iaf vit igen....ska ge golvet en omgång kärlek till en vacker dag.
Fotboll i stan å fullt med folk, måste ju bara ge Jenny å Nicke en liten känga....haha....INTE för att jag håller på HIF, men jag håller då definitivt inte på MFF ;)
Slöade i soffan med pizza.....ajdå....kommer bli fet som en köttbulle!

Idag...uppe med tuppen återigen. Tofta som kallade.... idag har jag å V verkligen gått med kolsvarta ögon mot varandra. Jag är dötrött på honom, å han säkert lika trött på mig.....men vafan ska man göra? han kan ju inte gå bärsärkagång hur han vill! Nån måtta får det vara.... vi har brottats en hel del, å han har stampat mina vita tygskor gråa....tack.....lilla ungj*kel :(
När jag har gjort mina dagar i klass 4A efter den 6e maj ska jag INTE vara i mellanstadiet mer....tack....?
Imorrn hoppas jag dock det blir lite speciell dag, skulle vara lite sånguppträdanden å fikapauser tyckte jag mig förstå. Må-tis ska jag ha hela klassen för Eva är borta....Tackålov är Tina tillbaka så jag slipper min lilla grupp å favoriten V....Eva sa att det kommer kännas som att ha summerholiday å ha de andra 20 jämfört med mina 5-6... vi tackar vi tackar!

Efter jobbet idag har jag varit på Väla å Flower Team....det sägs att man ska plantera balkonglådor nu när man städat där ute? hihi
Jag har köpt vita, blåa å gröna blommor....haha...vad de heter? fråga mamma....(men visst heter de dära "mini-prästkragarna" marguerit???) Five points pour moi....
MEN, lite överkurs, så har jag även köpt frön att så....haha....jag är faktiskt lite dotter till min mor trots allt. Jag gillar min mammas stora kar/kruka/vetifan-vad-det-är, men där hon iaf sår krasse så det får växa i överflöd...så jag ska köpa en stor kruka å sätta på balkongen oxå :)
(tilläggas bör att min mamma har extremt gröna fingrar....å att jag inte ens har fesgula i jämförelse!)
Ser mig lite förskräckt runt i rummet å upptäcker att mina blommor suktar efter waaaaaaaater, vilket Liza snällt påpekade i lördags men jag ignorerade nonchalant....haha

Jaha....glömde ju köpa jord å ha i lådorna....gissar att de kan ha på Ica jämte.....säkert svajndyrt men what tha fück, det får funka... har man gjort A får man se till å göra B oxå jue? haha

Mange har tuggat hubbabubba....å i pappret runt tuggisarna får man tatueringar....sånna där gnuggisar ni vet ;) GISSA vem som inte kunde hålla fingrarna borta i ren tristess igår?
 


Shit vicka spiiiror ;)
Nevermind att jag är blek som ett jehu och torr som en öken om bena...men märk väl att de är nyrakade å lena som en bebisrumpstump :)

Ciao you gorgeous thing!!

(Ni ska tro att jag kommer fota mina balle-lådor när de är klara....patience my friends)



Kommentarer
Postat av: Lajzan

det är tur att du är lättroad ibland snäckan :) ser fram emot att ta en titt på din balkong och på att få se dina fina blomster låder :) jag har en sax här hemma,, om dina höga buskar behöver ansas lite?! haha det där med blommorna och att dom behövde vattnas var klockrent,, =) mohahaha

2008-05-01 @ 23:48:03
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback