Jag är fan värd...

...en stor kall cola och lite soft corn såhär på fredagseftermiddan....Hade jag inte jobbat imorrn hade jag spetsat colan med nåt stärkande.
MY GOD!!!!! Vicken dag.... tålamodprövande de luxe.... Fattar inte hur man kan jobba där everyday, jag har hjärnblödning efter 2,5 dag!
Har spenderat ganska mkt tid åt att säga "Tyst", "Sitt stilla" å brottats ett 20tal ggr då de bara MÅSTE knuffas tills nån tappar tålamodet å börjar bråka å göra bensax å nacksving på varann...GASH!

Jaja..nu är det iaf fredag!!!! TGIF!
Om det inte hade varit för att min lördag är sabbad...(jo jag ÄR faktiskt bitter)

Lyan ser ut som kriget...ska väl köra igång lite go musik å röjja lite innan M kommer hem.

Ciao

Trevlig helg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback