Katschiiiing!

Det rullar in money på kontot :) Härligt....skadar inte att spara lite nu bara. Allt får inte rumlas upp ;)

Fick påtryckning om att jag inte bloggat idag...så jag får väl göra så...haha

Gårdagen efter sist blev mysig. Liza kom hit framåt halv fem (?) å vi dumpade planerna på att åka ner å ta ett glas vin på stan/i hamnen. Körde till Maxi å handla lite grillmat istället :)
Via Statoil hamnade vi sen på Viskängen där vi ladda upp med engångsgrill....kontrollfreaket Sicka diggade inte direkt idén att tända upp på gräsmattan men ingen katastrof skedde....
Se bilder här.  Den lilla skatan hade såklart kameran med sig!

Var hemma runt halv tio... gick å la oss rätt tidigt båda två här faktiskt. Skönt!

Väcktes tio i fem av att puckon rejsar utanför på gatan :( på vår "lugna lilla gata" liksom...grrr
Hinner precis somna om då telefonen ringer (!!) Lizan har panik för hon glömt sina nycklar på jobb...jaaaja...haha
Så jag svänger om mig morronrock å springer ner å lämnar mina....
Hinner precis somna om då M:s larm ringer....GASH, för i helvete! Halv sex trodde han att han skulle upp. Kan tala om att han inte var uppe vid halv sju då jag steg upp...
Kan tala om att han inte var uppe då jag åkte vid halv åtta heller knappt....haha....ungjäkel!

Varit på Tofta idag....en helvetisk dag, började med att vi fick bära ut "min" elev ur klassrummet då han vägrade släppa ifrån sig sin jojjo som han svingade friskt med på samlingen....å dagen fortsatte i samma visa. Vet inte hur många gånger jag fått grabba tag om honom å brottat iväg honom från diverse slagsmål och diverse trots :( Fick mig en rejäl smäll över bröstet....aj....
Tokspel fick jag nästan idag, å jag har en rejäl dos tålamod.
När jag gick till expen å hämtade ut nycklarna i morse sa hon där att "vad glada vi är att du vill vara här, Tina trodde inte du skulle vilja komma tillbaka mer efter sist" haha....näe....knappt! Efter den här veckan får det fan va bra!
Bara till å ta ett djupt andetag å ge sig på det imorrn oxå!

Sovit i eftermiddag....var ju "uppe" tidigt... Mange har varit hemma å myst en stund men åkt tillbaka för å jobba några timmar till.

Ska väl snart gå å lägga mig igen... börja läsa på ny bok :) Det är MIN lilla tid på dygnet, måste läsa lite - om så bara några sidor - varje kväll...
Håkan Nesser kan efter denna boken känna sig dissad, gillade inte alls....

Ciao people!







Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)

2008-04-24 @ 22:27:04
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Lajzan

du,, nu börjar det eka här,, eller vänta,, eko eko,, jodå det studsar tillbaka,, en uppdatering på sin plats kanske ;) haha kissmisslovehugs haha me and my english =)

2008-04-28 @ 23:17:43
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback