Lakritspuck

Middag  - smakade oförskämt bra...
Hockey (men för helvete HV?!?)
Kaffe å lakritspuck
Kramar i soffan
Teve - inget alltför upphetsande direkt
Läggdags

Sa jag att jag bara har två fönster kvar att putsa!? haha...

Jag har ont i munnen... längst bak bakom kindtänderna...dessvärre....men det är både uppe å nere? Jag behöver verkligen inget jävla meck med visdomständer faktiskt....
Please stay where you are? Jag har sett röntgenbilderna, å de ser inte skoj ut. Tänderna växer snett framåt mot kindtänderna...nej tack...

Jaha, lillebror...när ska du ta tag i ditt liv tycker du?
(kontrar...jaha storasyster, när har du tänkt ta tag i ditt?)

Du har en poäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback