Lite abstinens minsann!

Bara för att man för EN gångs skull har gjort något skoj i helgen så går det inte uppdatera bloggen! haha
Jobbade iofs, men hängde trots allt med ut i lördags. Å så jävla skoj jag hade?!?! Skitkul!
Sofie o jag som stängde 00 åkte hem till henne för å hämta lite saker, sen hem hit å byta om å komma i rätt mood. Mange var gullig å skjutsade ner oss till Liza å Marie som var de enda som vart ute av kollegorna....DÅLIGT!
Hamnade på Cardinal, fick hjälp av en stamkund som är vakt så vi gick in VIP...haha
Svinkul...dansade som en tok å drack Bacardi Melon shots....
När klockan vart 4.20 var det slut på det roliga....bahh...sommartid ju...så vi fick VIP ut oxå genom restaurangen så vi slapp stå å köa för jackorna. Blev en french hotdog å faktiskt nattbuss/morronbuss hem.
När Sofie å jag står å ska köpa korv kommer en fd kollega till henne å säger "Hej Sofie, å hej storasyster!" Vi bara tittar på honom å skrattar...men han menade allvar, han tyckte vi var lika....haha FYLLO!
Vart var Liza?! Bra fråga...haha...hon å hennes sko (1,5 sko är bra jobbat!) var nog hemma.

Somnar på stört....vaknar dock redan vid nio och kan inte somna om! Drygt 3 timmars sömn....bra jobbat!
Börjar jobba vid 15....seeeeeegt!
Somnade ovaggad i söndags natt kan jag säga....

Igår hade jag mysdag här hemma... Jenny ville jag skulle komma ut, men det blev lite knappt eftersom jag sov läänge. Pluggade lite, gick en lång promenad i solen å lyssnade på massa gooo musik.
Favoriten är just nu Jason Mraz - I'm Yours....myslåt!
Kalle Bah funkar oxå...glad musik såhär när man har lite vårkänslor!

Idag ska jag svepa ner kaffet, gå en promenad...kort får det bli men dock....
11.30 ska jag vara i Munka å träffa lärare o elev där jag ska vara EA to-fre. Sen vet jag inte vad som kommer ske... det återstår att se!

Jaja....där är vi nu iaf....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Henke

Hmm, som i Maffiabröder då ungefär, va? Bakvägen genom restaurangen...

2008-04-04 @ 19:31:27
URL: http://braashenke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback