Night at the Roxbury

är just nu på Tv4...fyfan va rolig film...dessvärre är jag inte riktigt riktigt på sånt tramshumör som man behöver för att se sån humor.
Rolig musik å sjuka moves iaf....haha

Söndag....ganska nyss vinkat av Lizan....vi har varit en sväng på Väla där hon hittade en skitsnygg vårjacka! :) Riktigt snygg....jag hitta mig tre par linnen å två t-shirts. Skönt med lite nytt om nu våren gör sig alltmer påmind.
Dessvärre regnar det ute nu....urk!

Jag kan inte förstå varför jag inte har fått nån inbjudan till Grimslövs reunion!?!?! det ÄR faktiskt fem år sen jag gick ut där nu å har redan fått förfrågan över facebook om jag inte skulle dit för det "vore roligt att ses" jaja...hade det inte varit du så kanske...haha....haha....mohahahah

"Are you brothers? Noooo.....YES!" haha....

Jobbade igår ja...gick bra tycker jag. Stannade kvar å tjötade lite sen med flicksen å hämtade upp sambon på sitt jobb på vägen hem. Hämtade thai å somnade i soffan...haha...för att förflytta sig till sängen innan elva! Snacka om pensionärsvarning!

Har börjat äta keso....va sägs om det?!? Så jäkla mkt som jag aldrig trott jag skulle föra till min mun som jag börjat uppskatta som faen på sistone.
Innan jag träffade Mange åt jag varken avokado, keso, gräddfil, sparris, mozzarella, gröna oliver eller drack rödvin....finns säkert mååånga många fler saker när jag tänker efter....
Dock ska tilläggas att det INTE är mange som fått mig att äta det, för han äter inte hälften av ovan nämna själv...haha

Jaha...ny vecka imorrn redan. Veckorna springer! Skriver det varje vecka känns det som...men det är sant. Innehåller skola, ny kurs å jobb både på Statoil å Tofta...

Mange å jag köpte smågodis på Boogarts i fredags för över 100 spänn haha... å de tar 7.90 hektot....jiiises....sockerfylla de luxe!
Åt en jättegod rätt i fredags förresten....fläskfile under italienskt täcke hette det....enkelt å jättegott!

Tror påsen ska få göra mig lite sällis nu när jag ska röjja upp lite här...ser ut som kriget...as usual!

Ciao fukkerz ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback