Och ungefär så roligt var det....

Fick ett ryck å tänkte jag skulle putsa fönster... sitter å retar mig på balkongdörren vareviga dag å tänkte att nu jävlar ska jag ta ett ryck.... Å visst, balkongdörren fick lite kärlek....men sen tog det stopp!  haha haha.... så jävla tråkigt ju?!
Men jag måste ta kök å sovrum oxå.... det ser bedrövligt ut! Men sen litar jag inte för fem öre på vädret, så jag kan ge mig fan på att det regnar redan efter lunch å strimmar ner mina nyputsade fönster.
Dessvärre (?) har jag ju solen som ligger på på kök- o sovrumssidan... men shit the same! Har jag nu gett mig fan på det så....

Gårdagen var SKITTRÅKIG! AL, dvs....(After Liza)
Satt här hemma å degade å filosoferade....gick å la mig halv tolv å då var sambon still not at home :( Kom tydligen inte förrän ett-tiden...My God...

Planerna för dagen är att: putsa fönster, gå en promenad i solen, slänga återvinning, sola kärringgrill, ner till bibbla å låna böcker till uppsats å nya kursen som börjar imorrn....ge bort mina två timmar på statoil till Sofie (?) Mange har tagit bilen till Malmö idag å jag kommer nog sitta å pendla med bussen i typ  lika många timmar som jag kommer spendera på jobbet... Två timmar?!? lägg av....
Dock vet jag inte i vilken ordning jag ska göra ting.... (givetvis är en dos plugg inräknat, men det är så "självklart" att jag inte skriver det....buhuuu)

Usch, jag tycker det är fruktansvärt med den här lilla flickan som verkar spårlöst försvunnen uppe i Stjärnsund... å sen hur tidningarna alltid ska skriva så "objektifierat" (?) om sina stora nyheter.... "Försvunna Engla", "Tragedin i Arboga"...å visst man VET ju på så sätt vad de menar om man följt nyheterna...men usch!
Flippad värld vi lever i...
Men jag blir tyvärr inte förvånad....längre....

Jag har faktiskt slängt ut påskriset nu....haha....eller....mja...tagit bort fjädrar å sånt iaf....riset står kvar för jag tyckte det var lite fint....

Vågar man svida om till sommarsulor på bilen snart??

Näe....seize the day everyone!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback