Oförskämt

Sovit oförskämt bra inatt...och oförskämt länge....
20 i elva ringer min telefon igårkväll....favorit i repris tänker jag då jag ser att det är Lizan som ringer. Hon ringde kvällen innan oxå från jobb å undrade hur 17 jag lyckats städa utan dammsugarn på jobbet....den har sagt tack å guddbaj.
MEN... igårkväll hör jag bara "vänta lite.....uuuuuuuuhhhhhhhh...harkel harkel...." Lilla tösen pjukar.....så det var bara å hoppa ur yogabrallor å åka till jobbet å byta av henne så hon fick hem å lägga sig i fosterställning å bli bra igen.
Jag brukar klaga på att det känns löjligt att jobba förstärkning i två timmar.... En timma å en kvart?!? slår rekordet....haha
Men hon verkar iaf piggare idag å det är huvudsaken!

Still täppt i näsan....still hosta från hell... så trött på det att jag håller på att gå åt. Har SÅÅÅ ont i ryggen, rädd att mina lungor fått sig en rejäl känga. Men det sitter liksom längre ner känns det som....? Svanskotan liksom....kanske slagit mig? Är ju klumpigast i Sverige så det vore ju inte otroligt...

Igår kom My förbi! :) Hon är ju för gullig, ringde å frågade om vi var hemma för hon stod utanför....med nybakad äppelpaj :P yummi! Fick fina örhängen å ett jättefint armband av henne....å ett salt å pepparkar :)
Jag som sa nån gång när jag läste flicksens resedagbok att "jag vill oxå vara brun å ha många fina armband!!" haha...som om hon läst mina tankar ;)
Nu är jag iaf liiiiiiiiiiiiiite brun å har ett armband!

Har ätit frulle....tagit evigheter! Ska nu hoppa in i duschen å sen plugga några timmar. Blir en promenix i eftermiddag med My...mkt å prata om även om vi bubblade nån timme här igår. Har ju två månader att ta igen!

Hostmedicin...å sen dusch!

ciao


image482

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback