Otäckt

...kom hem från jobb för en 20 min sen å kände inte för att dunsa rätt i säng...
Tänkte lite olustigt att jag MÅSTE kolla lite nya nyheter som hänt under kvällen, å vad får man se?
42åringen har erkänt att han mördat Engla :( Å även Pernilla.... hur hemskt som helst.... horribelt...


image481


Tänder ett ljus...i allt mörker...

Usch...nu ska flickan här som hostar sönder sina lungor gå å lägga sig. Trots att jag sovit hela eftermiddagen kommer jag inte ha några som helst problem att somna igen. Kort jobbarkväll men saker har jävlats med mig bara för att jag har noll tålamod. Tror INTE det blir nån färd till Lund imorron, ska va hemma å kurera mig istället. Ska ha hemmavecka utan jobb....uppsats å skit som ska göras.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback