Samba-fredag!

Haha....jag är uppe på TOK för tidigt idag, så jag har redan flippat ur här hemma...haha
Mange fick spel på mig när jag började dansa samba samtidigt som jag klappa takten med två pet-flaskor ;)
Har försökt få honom att komma hem tidigare idag....men jag gissar att det är "tjat" förgäves. Nån mer plikttrogen människa har jag aldrig varit med om. Men jobbar man helger och ibland till ett-två på natten, visst fan kan man få gå hem vid lunch en fredag då??? Precis....tack...

Skjutsade Lizan till jobbet oxå, Katten Jansson är sur som ättika å vill inte funka...tog en latte å körde hem till tvättstugan som kallade.
Jag brukar sällan kila ner i tvätten förrän halv nio (tvättid 7-11) men idag var jag nere med första lasset redan kvart över sju :P

Det luktar SKIT här idag.... vad sysslar man med i denna stan? När vinden ligger fel så kommer skitlukt från sopbränningen borta på renhållningen....men idag vetifan vad det är som luktar :( Gammal sur ost typ...URK
Så jag ska bränna igång lite doftljus här inne å se om det kanske kan ta över....

Kom igång ordentligt med uppsatsen igår faktiskt, läste som fasiken... känns kul....tro det eller ej.
Hade tänkt fika med Fian, men kände att det vara lika bra å sitta kvar när man var inne i ett sånt flow.
Så jag tror vi bokade in måndag istället?

Alltså...ursäkta, men ska helgen se ut som den gör så vill jag INTE jobba :(

Röjja lite, plugga mkt å bara njuta av fredagen (att Tofta ringde i morse har jag redan glömt...men jag springer inte ut i köket å svarar...haha....så enkelt är det...skickar ett mail senare idag)

over and out


image476

Samba!
Den dära "trosan" (?!) går fan inte av för hackor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback