Skrev igår...

...men som vanligt så klyddar bloggen kvällstid...

Inatt har jag sovit som en sessa! :) Lovely!
Har sjukt ont i ryggen, tror jag hostat sönder hela mig snart...men tydligen har jag inte väckt M en gång inatt så jag kan ju inte ha hostat på hela natten? gott...
Ringt VC å har tid på fredag nu iaf....så får de säga vad fan de vill, men frisk ska de jävlarihavet hjälpa mig att bli!
Känner mig som en liten bulle nu när jag inte får träna :(

Håller på å städar å plockar lite...M hade lovat att göra det i söndags, men surprise, han smet över till grannen å spelade säkert Guitar Hero...grrrr

My kom hem inatt! :) Hoppas få ett litet besök senare idag....saknat!

Nu har svettningarna lagt sig lite så då kan jag nog ta ett ryck till....
Jag försöker hålla nere nässpraykonsumtionen...(ja, jag fick till å börja igen...)

Phuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback