Sover...

Så kan man nog sammanfatta min tillvaro just nu.... jag är aktiv (nästan överaktiv) i några timmar å sen slocknar jag likamånga timmar i soffan. Upp som en sol å ner som en pannkaka....
Slut på nässpray å jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå ner till sjukan å köpa nytt eller om jag helt enkelt ska sova skitdåligt om nätterna å gå runt å pusta å frusta för jag inte får nån luft...?
Mina slemhinnor i snoken har iaf tagit stryk....

Åh fyyfan, de äter råbiff på teve....hell va äckligt?!?

Uppe å tvättar... Mange trodde som vanligt att han skulle komma upp så han börja jobba 7.... så klockan ringde väl ilskt i en å en halv timme innan han gick upp. Gissa om Svensson är solstråle då? haha...
Men upp kom vi iaf...i vanlig tid...

Gårdagen var seg, jag tror jag går på den segaste å tråkigaste temakurs jag nånsin gått på.... mkt "hej! jag vägrar raka mig under armarna av principskäl!" Hur fan kunde jag välja att läsa den?!?!!?
Sen hem, åt lite å slocknade i soffan.... sov nästan 4 timmar! Men hade ändå inga som helst problem att somna sen vid elva... Denna förkylning å hosta har verkligen tagit ALL min kraft och ork :(
Handlade mat igår.....wow....bara sagt i tre veckor att vi ska göra...

Helgen var som sagt bra. Började dock lite på snedsidan då Mange hux flux bara var tvungen att åka ner å jobba två timmar, så vi kom inte iväg förrän 14...
Checkade in på hotellet halv fem, vilade lite å gjorde oss i ordning. Tydligen så ingick en flaska skumpa i lobbyn innan föreställningen men vi hann inte med nåt bubbel....så vi sa att vi tar den hellre när vi kommer hem. Gick de hundratal meter det var bort till cirkus... Wallmans var jättebra, men kanske liiite i längsta laget för mig. Maten var sådär...men klart ätbar... gick hem därifrån efter vi tittat lite på folket som dansade på discogolvet...inget för oss...
Via 7 eleven hamnade vi i bingen med pringles o cola....somnade efter typ 5 min....haha

Vaknade tidigt, men fick ligga å vänta på M innan jag äntligen fick frulle. 6e våningen å frullebuffé, me like! Trots att jag inte är mkt till frukostmänniska....
Gick ner å gjorde oss i ordning, vilade lite å sen checka vi ut. Gick till centralen å låste in väskan å strosade sen Ströget fram å tillbaka för att sedan hamna på Tivoli. Vi var inte direkt i shoppingtagen, å det var inte jättemkt affärer som var öppet på söndagen. På ett torg där mitt nånstans på Ströget så satt det rödklädda män och kvinnor å erbjöd gratis stress-test...."kanske man skulle testa, å se vad de säger?" sa mange å flinade lite (mer stressad människa får man nog leta efter?!) När vi kollade lite närmare så ser vi att de ställt upp böcker skrivna av Ron L Hubbard och Svenssons varningsklocka börja tjuta febrilt.... haha...
Galna jäkla Scientologer!

Tivoli ja... strosade runt å jäklar vad vackert nu när tulipaner å påskliljor å krafs blommar! Gick runt i solen å njöt. Åt på en restaurang som hette Paafuglen....ät inte där.... äcklig mat å dålig service med otrevliga servitörer. Åt iaf den äckligaste wienerschnitzeln nånsin....till å med sånna man köper färdigfrysta är bättre! kall potatis till det å kalla ärtor....å näe...ÄT INTE DÄR

Hem med tåget igen.... var väl hemma i Helsingborg runt fem... så smidigt att åka tåget på andra sidan sundet! Hem å vilade lite, en runda till M:s kollega utåt landet (började oundvikligt sjunga på Per Olsson han hade en bonnagård...iahh iahh oooh i bilen...haha) där han bygger nytt hus. Middag från Big Buddha å sen mys i soffan hela kvällen.

Näe, dags att hämta upp lite tvätt å hänga annat på tork....

Trevlig tisdag!

Kameran var INTE flitig i helgen....men här är iaf nån bild...



Prylbögen M fibblar med sin Ipod medan moi trycker truten full med satsumas....
Tivoli ggr 2

Kommentarer
Postat av: Lajza

längsta inlägget ever? ;) haha
Låter som ni har haft det mys i grannlandet :)
What? mange på bild och allt,, utan hans vetskap då eller? haha
Saknar!
Kramkram

2008-04-22 @ 16:22:35
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Lajzan

du,, du tror inte det beror på att du kanske sover FÖR mkt,, att det är det som gör dig så trött tösabit? :/
och förresten har jag en flaks nässpray till dig här hemma,, du vet det jag köpte men vägrade använda :) mohahaha
Saknar dock fortfarande ;) wiihooo

2008-04-22 @ 16:25:00
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: anna

mm den låten är fin!
var tvungen att sätta på plattan Throwing copper det första jag gjorde nu på morgonen.
kram!

2008-04-23 @ 09:38:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback