They tried to make me go to rehab, I said No No No

Jag SKA göra mitt yttersta för att låta bli nässprayen.... avvänjning de luxe mina vänner!
Försökte igårkväll, men när jag låg å läste å korka igen å blev täppt så fick jag smärre panik... :( Så det var bara å ta mina två små puffar i var borre...
Känner mig som värsta junkien, en missbrukare som inte kan låta bli sitt gift.

Kämpar i mig kaffe å frulle.... flåsigt....
Kaffe å grov macka med rökt kalkon, keso, avokado och italiensk salladskrydda :)

Hade såååå ont i magen igår när jag la mig...trodde magen sprack för mig där inne! En bekants "vän" drabbades förra veckan av utomkvedshavandeskap och GISSA om jag oxå drabbades i min egen lilla sjuka hjärna? Såg massa titthål å ärr å skit på hela magen när jag fantiserade ihop mitt öde.
La mig på alla fyra i duschen å duschade kallt å andades så lugnt det gick... jag svettades som en gris å spyan var i svaljet å vände ett flertal gånger.
Även en sprucken blindtarm fanns med i tankevirvlarna...
Lika snabbt som det kom, lika snabbt försvann det... (peppa peppa) THANK GOD!

Flås flås...

Redan torsdag....helt sjukt?! Ska ta en hemmastudiedag å ja...jag är uppe rätt tidigt faktiskt.
Dels efter två envisa larm, å sen att Lizan ringde å väckte ;)
Upp å hoppa, Lizan var här, vände å tog min bil å sambo med sig när hon gick....haha

Flås flås...

Ska ringa folkis å fråga varför i helvete inte jag är bjuden på reunion....haha
Å så ska jag ringa VC å kräva tid för att de ska kurera min kropp, eller iaf säga åt mig vad som är fel....För nåt är FEL...

Spinningsugen som fan... funderar på att trotsa kroppen å gå ikväll...

Ska väl ta å ta tag i dagen... städa lite, plugga mkt å kanske tvätta?

Seize the day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback