Tuddiluuu

måndag...pigga å glada?

Jag har spenderat natten på soffan (näe jag har inte gjort nåt jag ska skämmas över å blivit beordrad att sova på soffan!) för att Mange skulle få sova ordentligt.
Har begåvats med hostan from hell.... :( Jätteförkyld å seg i pall o kropp....för JÄVLIGT!
Vafan har jag gjort för att förtjäna denna vårs tortyr av min kropp å psyke?

Hade seminarie i Lund i förmiddags egentligen, men jag somnade kanske fyra (?) inatt....å näetack jag är INTE pigg! Försöker komma in på min mail så jag kan maila föreläsaren men mailen verkar ha kraschat?!?

Mange har rensat bland mina cookies så jag måste leta upp mina favvobloggar igen....gash...jobbigt jue! ;)

Ska plugga idag.... äta upp maten (ingen aptit så det har tagit en timme redan) fibermakaroner med pesto, kyckling, broccoli å parmesan....pinjenötter oxå....såklart....haha
Hade nästan kunnat äta bajs, för mkt till smaksinne har jag inte just nu....damn it!

Fått ett hedersuppdrag i augusti :) Ska bli otroligt spännande...å pirrigt....

Känner mig fet...vill träna....vill bli frisk.... vill orka... men det får nog nästan bli en powernap efter maten. Är det motiverat när jag låg i sängen till nära elva? Faen...


*mutter å svordomar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback