Twist and shout!

Nostalgia nostalgia!
Har Falcon Crest på teven...  ;) Kult tamefan....

Galet tråkig torsdag...? Galet mkt att göra men galet omotiverad att göra nånting alls. Morronen började lite halvtaskigt oxå....först fick man lägga ca 25 min på å preppa diskmaskin å röjja i kök å på soffbord....sen märker man att det finns NOLL kaffe och NOLL frukost och NOLL toapapper....GAAAAAAAAAAH
Så det var ju bara å traska över till Ica....thank god att det bara är ca 30 steg dit ;)

Såg i HD att det händer saker här utanför.... :( läskigt....  men varför blir man inte förvånad?
När jag gick över till Ica stod det en megastor polisvan på parkeringen här...men noll cops in sight, damnit.... hade gärna fått göra min dag lite bättre. En stor ståtlig konstapel ;) moahahhaha

Ska sätta mig ner å göra en 2do2day-lista...för å sätta lite press på mig...MÅSTE passa på å vara flitig. Snart är det mkt jobb på Tofta som gäller å då vet man ju hur trött man är efteråt! En veckas jobb blir det väl sammanlagt...tror jag...men de frågade om jag inte ville ta lite till, men fan...jag får inte bli girig utan måste vara lite smart å realistisk oxå.

M är med jobbet på Österlen för ost- och vinprovning....jäkla lyllo...(jag antar att de måste göra nåt litet mindre trevligt studiebesök eller nåt liknande oxå, men det räknas faktiskt inte)
Så jag är lonely heeeela långa dagen, han kommer nog inte förrän jag nanar... :( Jaja...vi får gott om tid ihop i helgen då vi ska hit!

Other things to do.... men först....borsta gaddarna för jag hatar att lukta kaffe!


image483

Allvarligt talat...KAN de ha tyckt själva att detta var en smashing idé?







Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

ett tips om du har tråkigt, på Taaz.com kan du lägga upp bilder och göra om dom, skit kul =) ha de bra. kram Evelina

2008-04-17 @ 21:07:29
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback