Aktiv värre

Imorse var jag uppe redan halv åtta! :/ Tvättid får man ju faktiskt rätta sig efter.
Hann tvätta några lass samtidigt som jag passade på å baka pajer till Lajzan...stackars flickebarnet hann inte fixa bjudemat till sitt kalajs så då bakar jag ju gärna :) Hoppas de går åt äta bara....
Efter tvätt å matlagning började jag operation storstädning, hann med kök å sovrum innan jag fick äta lunch å slockna lite i soffan.
Ny energi å nya tag....hann bli klar lagom till det att Mange kom hem. Han hade btw ramlat över glassbilen på vägen hem...haha...så nu har vi centerglass å turkiskpeppar-pinne :P
Hoppade i duschen å sen traska jag över till My å Patrick...käkade thai, Mange var redan där såklart så jag vart ju inte där själver. Käkat thai, skrattat åt Jönssonliganfilmen å mumsat Ben & Jerry-glass....
Mkt glass blire!

Nu är vi hemma igen å slappar... ska ta tag i tvätten som fortfarande ligger i tvättbags. Å så bädda nytt å fräscht :) Underbart!

Imorrn ska Mange på nån Ferrari-dag på Knutstorp så jag blir alena hela långa dagen....kan kanske passa på å fixa å dona lite till då...skulle behöva röja lite i bokhylla å byrå. Innan jobb vill säga....

Nu blir det mys i soffan

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback