Äntligen lite ledig!

Ledig fredag men jag var uppe halv sju iaf. :)
Skjutsade älsklingen till tåget vid tio över sju å sen har jag städat bilen å kört till besiktning...ville sig inte riktigt, hade tydligen lite ojämna bromsar :( Surt... första anmärkningarna ever...
Nu har jag beställt tid hos BM å för å fixa naglar...wow, jag KAN få saker gjorda faktiskt! Även om det var tfn-köööö till BM, var bra sugen på å ge fan i det idag oxå men jag har skjutit lite väl på det ändå.
Ska äta lite lunch nu å sen bege mig ut i solen lite...får ju ta vara på den lilla sol min kropp får.
Har jag förresten skrivit att jag å Liza var iväg en sväng i tisdags till beachen? Var i Laröd, badade lite men fick spader på alla flugor...så mkt tång å sånna där små ettriga flugor :( blää

Ikväll ska Mange på "svensexa" å jag ska till Jenny en sväng.

Lunch var det...får bli gröt idag, orkar inte gör nåt annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback