En bra dag...

Skrev aldrig nåt igår....men hade jag skrivit hade jag givetvis skrivit ett STORT GRATTIS till min älskade mamma som fyllde år då. Hon å pappa har hyrt stuga i Blekinge, å verkar njuta av å bara va....låter välbehövligt!

Idag har jag trängts med halva Skåne på Väla..fick en massans bra saker köpta. Bl.a. en ny filofax, då min gamla går ut på söndag. Har inte pallat beställa en ny från http://personligalmanacka.paulanders.com/. Men den jag har haft har funkat prima... nu blev det en från Akademibokhandeln istället. Outfit till bröllopen tror jag är klar nu..hittade en starkt färgad kofta som nog ska matcha....för halva reapriset! gosh.... å i stl small men ska ju säkert bara användas i helgen ;) för 74.50 får man ju va glad liksom! Fler trosor inhandlades oxå....skönt....
Idag har jag även fixat bröllopspresenter :) Men var, när, hur tänker jag INTE avslöja!

Vid halv fem började jag traska ner på stan....perfa väder att låta Mange ta bilen....NOT....spöregn å storm.
Hade tid för å fixa naglar vid fem.... rätt nöjd tror jag, inte van vid de lite längre bara så jag har redan filat ner nån mm på dom. De är liiiiite liiiite pärlemorskimrande för jag ville inte ha så kritvita, inte min grej känner jag. Trevlig tjej som fixade dom...pratade massor.

Vädret blev ännu värre på vägen hem så jag tog bussen. Har hört hur balkongmöblerna å blomlådor rört på sig därute...jäkla blåsande :( Tycker inte alls om att Mange är kvar på jobb än å ska köra från Malmö. Hopplöst jobb han har... de har frågat om han är intresserad av å vara med på ett liknande projekt till....no way José! Då ska han minsann få sitta i Hbg iaf....det är MITT krav.
Han har faktiskt vågat "outa" för cheferna å kollegor nu att han ska bli fajja...wow

Ligger å glor på CSI å lyssnar på regn/blåst....längtar efter hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback