Flitig

Somnade inte om.... har varit så flitig sen dess :)
Pantade femtielvatusen flaskor på Maxi, handlade mat, sen till bilprovningen å en snabbis om Väla....
Bilen är helt ok! Skönt :)
När jag kom hem ringde TryggHansa å jag kände att de jagat mig länge nog....så nu är sånt fixat å har även bett dom skicka papper på Vänta-barnförsäkringen.
Ringde sen Maggis....en å en halv timme i tfn....phuu...
Har tänkt ringa Mamsen, men vetifan om jag orkar tjöta mer i luren idag....haha

Sitter nu å njuter av den mumsigaste smoothien jag gjort ever :)
Frusna blåbär, färska jordgubbar, en halv banan å sen Verum vaniljyoghurt....yummi

Projekt spisanvändning på g....ska även dra ett par tag med "snabeldraken" som Annlouise så fint säger ;)
Middag å matlådemat på g


Förresten finns pallen önskad nedanför på Duka oxå....fast i mkt finare trä än i björk sådeså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback