Mycke trevlitt

Var ju som nämnt förut på brunch igår med blivande-mammor-i-hbgområdet igår. Var mycke trevlitt faktiskt :)
Vi var sex stycken plus en liten kille på 1½ som njöt till fullo av brunch-buffén som toppades med nygräddad våffla med grädde å sylt :P

Sen for jag direkt å jobbade, å tackålov var det en VANLIG lugn skön söndagkväll...men jiiises vad jag är sleten :( Tungt å inse att jag har likamånga dagar kvar å jobba bara.
Fick lite revansch för den sopiga lördan iaf, jag gillar inte å göra saker halvdant eller inte alls så jag våtmoppade heela jäkla butiken igår. Behövde lite kärlek tyckte jag...

Mange är lite arg på mig....han tycker jag måste säga ifrån när jag är såhär mör å trött, men jag har inte mkt till val....det finns ingen annan som kan jobba! :( En är på bröllopsresa (avis jotack) å en är på Cypern å solar för mig å fosterland oxå... Sen är det bara en tjejja till å hon jobbar typ som jag allaredan...
(det är väl en evig tur att inte svärmams vet hur jag jobbar...hon är anti att jag jobbar alls....)

Sitter å kikar på bilder från min kusins bröllop.... insåg aldrig hur mkt kort som togs :s... å hur jävla ful å dålig jag blir på kort! Allra minst vill jag se videofilmen därifrån....hujja....finns det nåt värre än å höra sig själv?
Inte riktigt fattat hur fet jag blivit heller....min fejja är ju enorm?! Å klänningen jag hade på mig addar typ 20 kilo....hur kunde jag missa det? Men den var iaf ganska rymlig....om man inte räknar över bröna, herrejävlar, den satt som en korsett!!!
Alla har sagt att jag blir mer å mer lik min far....hur ska det tolkas? Vi har iaf samma märkliga minspel...kan aldrig riktigt hålla fejjan i styr ;)

Här kommer litta foton: (lånade från kusins galleri)


Var iaf en toppenkväll å jag somnade ovaggad efter två fina dagar med vackra bröllop :)


1. Hälsar välkomna å presenterar mig
2. Läser telegram
3. Jiiiises....easy now, så stor är jag INTE! Skorna rök snabbare än snabbt som ni ser. Jag kontrollerar så det är ytspänning i glasen ;)
4. Ja...behövs kommentar?! Tack så stjärtligt Dennis för den finfina vinkeln!



1. Sa jag att Svensson fångade buketten som bruden kastade? Hyffsat nöjd knyter hon näven å utropar ett högt "YES!" Samtidigt vet hon att det är lönlöst för att...
2. ...den isåfall blivande maken inte är fullt lika nöjd med min fångst ;) Får iaf en puss i pannan :)
3. Ja det var ju det där med miner?! Hur fan lyckas man? Jag dubbelkollar så att brudparet står kvar på tårtan...fniss...hände ett litet missöde med paret, men inget lite fruktkola inte kunde fixa! Va sägs om hottaste serveringspersonalen? Me, love å "Anne" :)
4. Håller tal....tror jag bestämt, berömmer brudens mor för hennes excellenta köttfärssås som jag växte upp med som favvorätt


Finaste familjen Modig

Jaha...tre timmar till jobb å det regnar. What´s a girl to do?

Jag har verkligen börjat gilla Chris Brown å hans musik.....ännu en sak man kan skylla på graviditeten tro?!!?

so long fellas

Kommentarer
Postat av: Lajzan

äntligen lite bilder,, hur söt som helst ju,, gillade bilden med er två på,, inte ofta där är bilder ihop tycker jag :) tjock och fin,, men erkänn att livet varit värre? haha kramkram

2008-08-18 @ 15:07:36
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback