Mysig men tidig morron :)

Hade en luuuugn kväll på jobbet igår, jag å Sofie försökte sysselsätta oss bäst vi kunde. Knep å knåp å en jäkla massa städande blev det. Redan vid tio var det så vi klättra på väggarna.
Skönt å ha det lugnt, men tiden går ju så sakta då!

Vaknade i morse när Mange skulle till jobbet. Å lilla jag vaknade rejält, sparkade loss som sören så till å med Mange nu fick känna för första gången :) Mysigt! Kan dock inte avgöra om jag tycker det är härligt eller mest obehagligt när han rör så mkt på sig...men hellre det än att där är lugnt å stilla för då grubblar man väl ihjäl sig över det?
Körde sen honom till jobbet (här i Hbg) å körde till jobb å åt frulle med Liza. Nu är jag helt trött.... ska nog äta litegrann å vila middag.
Har tänkt köra till bilprovningen, Maxi å Väla sen.... men först måste jag få lite energi.





AJ? haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den bilden e ju sååå mysig =)

2008-08-19 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback