Nu vet jag...

Jag är otroligt less på å jobba, otroligt less på det mesta just nu faktiskt....
Är trött å hängig, men mår fysiskt sett förundransvärt bra. Kilona har börjat ramla på å vågen stog idag på 4,5 plus sen inskrivningen. Förutom blodigt tandkött å halsbränna så mår jag ju kanon!
Nu vet jag exakt varför jag mår så tradigt som jag gör....jag är understimulerad SATAN I GATAN!
Jobbet stimulerar inte mig för fem öre å just nu är det inte mkt annat jag gör än å jobba....

Så nu ska det bli andra bullar.... jävlar i havet

Kommentarer
Postat av: Anna

En duschomat hade varit bästa uppfinningen ever! förstå var skönt när man kommer hem från träning...dusch samtidigt som man sticker ut huvet typ genom en lucka å där finns lagad mat =)

2008-08-14 @ 20:54:04
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback