Oj vilken morron det blev ;)

Vaknar vid tio i tio...ahh skönt tänkte jag å vände mig om igen, men vem ser man ligga där i godan ro?! Mange.....gahhh
"Mange vi har försovit oss" säger jag å han får panik.... sen har vi svårt att hålla oss för
skratt. Jag minns att jag vaknade av hans alarm, men han har inget minne alls av det.
Så det var bara upp å hoppa i kläderna å skjutsa till jobbet....tur i oturen att han bestämt sig för å vara i Hbg :)

Hade fått ett sms av lizan i ottan att jag skulle ringa pronto så fort jag vaknat....tänkte vafan nu då?!?! Men när jag skulle ringa kom jag bara till svararen...fick lite puls då jag kommer online på msn å ser att hon är på akuten!!!
Hinner inte tänka så mkt mer på det förrän hon ringer å anlitar taxi Svensson :)
Fröken hade haft närkontakt med sitt badkar.....badkar å fötter är inte bra om de kommer för nära varann! så tösabiten hoppar på kryckor nu...mohahhaa

Pratat med kusse....ska nog ta tåget upp till smauland imorrn tror jag. Käka lite kräftor å snacka skit med kusse2 som är hemma från Rome Italy :) Får passa på å bo hos päronen när brollan är borta så jag får snylta på hans breda säng haha.....ALLT är bättre än luftsängen!

Kan nån kväva den lilla patetiska hunden som står å bjäffar utanför Ica?!!? Fan stått där i en kvart nu å låtit illa....gahhh

Nu ska jag lägga in lite räkningar har jag tänkt.....betala över hyra till sambo...maila lite skola å sen får vi se....
Tvättar....så jag ska väl ta å dra några drag med sugen oxå....bäst å passa på

Jag undrar när nu sjusovaren kommer hem idag....haha.... tokigt sent säkert ;)

Me love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback